Torsdag 9 februari 2012

Datum: 2012-02-09 Tid: 18:39:29
Idag har jag jobbat hela dagen, riktigt skönt och roligt! Jag gillar verkligen det där lilla dagiset, så mysigt! :) Även skönt att veta att pengar kommer rulla in på kontot! Visserligen för en dag och det kommer komma i mars skulle jag tro, men ändå. Det behövs! 

Just nu sitter jag här hemma helt ensam. Alexander är i Karlstad med jobbet och kollar rallyt på travbanan, skulle vart askul att se, men det kasnke visas på tv? Isf är det säkert på en kanal som inte vi har ;) Längat lite tills i morgon också, vet inte om vi ska bege oss ut i skogen eller dylikt för att kolla på bilarna, men vi ska antagligen träffa S&G på kvällen. Ska bli himla kul, det var ju ett tag sen nu! Nyår eller någotsånt, fy på oss! 

Sitter även och väntar på ett viktigt samtal som skall komma efter 19.00 ikväll. Så jag kommer sitta bänkad framför telefonen då så man absout inte missar de! Kommer antagligen berätta lite längre fram vad det handlar om, men inte nu :) 


Skall nu återgå till Biggest Loser och min bok; Patrik Sjöberg, Det du inte såg.

(Som förövrigt är en fantastiskt, hemsk, uppmuntrande, inspirerande men samtidigt en deprimerande bok. Det går verkligen inte att förklara den på ett sätt som ger den rättvisa, du måste bara läsa den. måste..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0