26 juli 2012

Datum: 2012-07-26 Tid: 22:54:42

Har fått höra att jag är världssämst på att uppdatera min blogg, vilket är oerhört sant, så det är väl bäst att jag försöker ta tag i detta!

Vi har befunnit oss på svenskmark i en helvecka redan och det känns bra. Hur underbart man än har det borta så är det alltid fruktansvärt skönt att komma hem igen! fast man längtar ju absolut tillbaka till värmen, det nekar jag inte till! Sedan vi kom hem har vi också hunnit med en heldag i Kaggis (Stockholm typ) hos kusin och moster. Det stället är ett riktigt paradis på jorden, sanna mina ord! Moster var den enda som hade semester den dagen så hon bjöd på smörgås och fika innan vi begav oss ner till havet en stund. Kollade även in det nya huset som Sanna och Niclas håller på att bygga, riktigt tjusigt! Ett 18årskalas har vi också hunnit med och denna gång var det kära Fanny som äntligen fyllde år, grattis! Kalaset var super lyckat och det var riktigt kul att få träffa hennes kompisar, eller vad man ska kalla vissa. Kan bara tacka för en superkväll som jag tror att födelsedagsbarnet uppskattade mycket!

Har också hunnit jobba en del sen vi kom hem också, välkommen till verkligheten! måndag och tisdag kväll spenderades nere på jobbet, sjukt träligt att bara bara bara få jobba kväll jämt. Visst är det skönt att inte behöva gå upp på morgonen och så. Och sen säger alla att då hinner man ju göra saker innan jobbet och ja, det gör man ju, men samtidigt om man hinner göra saker så går man kollar klockan konstant och tänker: bara 2 timmar till jag börjar... Men men, har isf haft två dagar ledigt nu som har spenderats uppe hos mamma och pappa. Resten av kvällen blir ute i vår nyinköpta soffa på balkongen med tända ljus tills hjärtat kommer hem.

Idag är jag förresten himla glad och förvånad över mig själv då jag och Magda hoppat en meter idag, imponerad!!! 😃😃😃😘😘😘



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0