Fitnessfighten!

Datum: 2012-06-01 Tid: 06:36:45

Igår avslutade jag ett kapitel i mitt liv och startade ett nytt i morse, tjockis-smalis!!

Jag har anmält mig till fitnessfighten och har fått ett strikt matschema och ett strikt träningsprogram. Jag kände att det nu var dags att på riktigt ta tag i sin kropp och bli nöjd med den, att kolla sig i spegeln och nästan bli äcklad, iaf super besviken är ingen rolig upplevelse...
Sitter i skrivande stund och kämpar med min frukost. Jag har aldrig varit och kommer nog aldrig bli ett stort fan av frukost, dagens värsta måltid. Jargonger göra en egen kategori vid namn FF där jag kommer uppdatera om min kroppsliga resa. Dock kommer inga bilder komma upp förens månaden är slut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0