10-10-10

Datum: 2010-10-10 Tid: 13:50:24
I fredags fick jag äntligen inviga mitt nya rum :) Hela rummet är så himla fint, perfekt! Ska lägga upp lite bilder där det är möblerat så ni får se hur vackert jag bor :D
Igår var vi ner till Karlstad och överraskade morfar när han fyllde 80. Han blev verkligen jätte glad när han såg att vi barnbarn också var med :)
I morse var jag upp ganska tidigt för att åka ner till stallet och rida Laban. Himla rolig häst, han är dock som en mask ;) Ganska svårt tycker jag att hoppa upp på en ny häst som man inte riktigt vet hur den reagerar och hur den är framför allt. Så jag gjorde inget avancerat alls, utan jag bara kände lite på honom och fick honom tillslut avslappnad i en låg form, så jag är nöjd ändå :) Nu ska ja strax ta mig an nästa häst. Det blir en liten tur i skogen med Rebecka och Emma och sen ska Ufo få sig en omgång av en massör :) Ska bli riktigt kul att se hur han reagerar på något sånt, men de ska nog gå bra tror jag :) Han finner sig ju liksom i allt annat som händer runt omkring honom, så varför inte liksom? :)

fi

släng in bild på rummet snart!!!

Datum: 2010-10-18 Tid: 11:13:04
Blogg: http://...........
JOLINE - Foto, hästar & personligt! ♥

SVAR: Tack, Linn! :)

Datum: 2010-10-19 Tid: 20:29:58
Blogg: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0