Förkyld...

Datum: 2010-09-12 Tid: 22:44:45
Ligger i min säng med feber och snuva och kollar på Mama Mia. Riktigt bra ju :) Men det är väl det enda positiva med att vara sjuk, man kan ligga i sängen hela tiden och kolla på bra saker på tv och film. 


Jag har haft världens underbaraste helg, och jag tänker absolut dela med mig av den! 
fredag skyndade jag mig hem för att städa på mitt rum lite grann, och sen åkte jag ut till Ufo och red :) Sen åkte jag hem, åt pizza med familjen, kollade idol och TV-pucken innan jag gjorde mig iordning för Elins 18års fest med temat rosa. Kvällen slutade tidigt för mig eftersom jag skulle upp tidigt. 
Klockan ringde kvart i nio på lördag och ja begav mig till ridskolan för att stå på framridningen på tävlingen. Jag hamnade vid insläppet och Sandra inne på banan. Fick se massor av vackra hästar, men hade ändå ganska tråkigt eftersom de var ganska ensamt.... När jag kom hem runt tre så åt jag mat och bytte kläder innan jag åkte ut till min älskade Ufo. Vi dressyrade lite ute på ängen, och jag vet inte vem som hade det jobbigast, jag eller honom? Men jag tror att vi var rörande överens om att det var ruskigt jobbigt! På kvällen kom de n där snygga killen hit och gjorde mig sällskap ;)
Söndag morgon betydde att jag fick med mig Alexander ut till Ufo. Jag tyckte ju att han skulle rida, men han nöjde sig med att klappa lite på honom. Sara och Gustav kom och bjöd på fika och när dom åkte hem så åkte vi ner till sjön för att ta upp mig hajbåt ;)

Nu har Alex åkt hem och jag ligger som sagt och kollar på Mama Mia.  Och usch vad jag saknar honom, och han har liksom varit borta i typ två timmar... Det är egentligen helt sjukt hur fort allt gått, och hur underbart bra det känns! Jag kan inte förklara det, och jag kan inte förstå det heller. 
Men jag är kär, riktigt kär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0