Fredag 25 november 2011

Datum: 2011-11-25 Tid: 09:54:35
Första advent på söndag, mindra än en månad till jul, och inte en enda snöflinga har jag sett. Vintern, vart är du i mitt liv? 

Har varit hos tandläkaren nu på morgonen och fick äckligt lack, usch! Ska snart ta mig något att äta innan jag åker bort till Jessica ochmöter upp hovslagaren innan jag och Jessica tar oss en tur. Efter det ska jag till ridskolan och rida Millan innan lektionerna börjar, och ikväll vankas det tjejmiddag med ett härligt gäng! 

Alexander är nu påväg hem från Åre och kommer förmodligen hit i morgon, och det ska bli såååå skönt, finner inga ord! 

På söndag ska vi försöka pynta i lägenheten, vår första jul som sambos :') Har en känsla av att det kommer bli mysigt! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0