Fredag 4 november 2011

Datum: 2011-11-04 Tid: 10:35:30
Ligger i sängen och kollar på unga mödrar på tv. Har suttit (håller dock fortfarande på) med en låååång lista på företag i Kristinehamn och meljat om jobb, ska fortsätta med det lite senare idag, för just nu har jag ingen lust längre ;) 

Fram till tolv ska jag ägna mig åt att laga mat, kolla hästar och hus. Har fått dille på att kolla hus, sitter och gör det typ varje dag, kan sitta i timmar och bara bläddra igenom alla sidor och drömma mig iväg. Hur man skulle kunna bygga om, inreda, tapetsera och sånt där. Måste säga att jag längtar lite tills det är dags för hus för min del, fast det ligger ju några år fram i tiden, men ändå, längta kan man ju göra ;)


Alexander och jag var ju även till Stockholm i början av veckan och hade det hur mysigt som helst! Kom fram till hotellet vid nio då båda två kraschade i sängen. Tisdagen bjöd på en heldag i gamla stan och drottningatan med massa mys! Lunch på Jensens Böfhus, som var så sjukt jävla god! Alla borde verkligen prova maten där, ligger rakt över gatan vid centralstationen, GÅ DIT! Med mätta magar styrde vi färden mot globen och kollade Rihanna. Kunde inte ha begärt mer av henne, hon var så sjukt jälva awsome! Showen började med att Calvin Harris spelade och värmde upp publiken i en timma ungefär. Det var ett sjukt tryck och häftig stämmning i hela arenan. Sen kom det STORA minuset, när han gick av scenen, dröjde den upp emot en timma innan Rihanna gjorde entre, vilket man trodde skulle leda till att publiken var lite död. Men ack så fel, när första låten började så stod hela ståplats och hoppade, skrek, viftade i händerna sjöng med. Hela globen var igång och det var sååååå häftigt att få vara en del av det! Sjukt sjukt sjukt! 
Måste säga att vi hade en jädra tur känns det som med tanke på att hon ställde in i Malmö dagen innan och i globen dagen efter! Tycker synd om de som stod och väntade på henne dock! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0