Onsdag 26 oktober 2011

Datum: 2011-10-26 Tid: 13:42:31
Det var ett tag sen det blev ett inlägg här, närmare bestämt 6 dagar. Vet inte var som hände, tyckte att jag blivit så duktig och uppdateratt så regelbundet... 
Slänger ihop en liten sammafattning av de dagarna som inte blev uppdaterade.
Torsdag den 20: Var ute med Magda, Sandra och Findus, åkte bort till ridskolan och ledde barn, Alexander kom.
Fredag den 21: Skulle ha färgat mig, men det blev framflyttat, jag och Alexander åkte till mormor och plockade i hennes lgh, Jessica och jag åkte upp till Ufo.
Lördag den 22: Sandra och jag tog en tidig tur med hästarna, plock hos mormor, lunch hos morfar, mer plock, födelsedagskalas i khamn, träffade en urgullig hund.
Söndag den 23: Soffhäng med Alexander och Johan falk, en springtur.
Måndag den 24: Jobb 07.30-15.00
Tisdag den 25: Jobb 07.30-16.30, promenad, fika med Rita & Jozef.

Idag har jag sovit länge, sitter fortfarande i sängen faktikst, fast har varit uppe och lagat lunch till min prins, men det behövde jag faktikst. Har varit hur trött som helst efter jobbet de här två dagarna. Man blir enormt trött i huvudet efter att man har jobbat med barn, alla ljud, intryck och så där. Det rör till det i skallen må jag säga. 
Nu ska jag kolla igenom posten som nyss dunsade ner på mitt hall golv och sedan ringa vaktmästaren, arbetsförmedlingen och även Hagfors kommun så jag kan få tag på nummer till räddningstjänstansvarige och informera om vår spöknatt som vi ska ha på lördag. Det kommer bli en grym helg! (Ska även få en helt (!!) ny hårfärg av Elina, riktigt spännande)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0