Torsdag 20 oktober

Datum: 2011-10-20 Tid: 13:07:55
Var ute på en liten tur med Magda förut. Sandra var med och gick med Findus pga av ont i svanskotan, men hon hoppade upp en liten stund på honom också, lite jobb ska ju han med få ;)

Sedan dess har jag bara suttit i soffan och softat, det får man göra ibland ;) alldeles strax är det dags för lunch, hamburgare, MUMS! Alexander kom även hem igår, och idag kommer ham hit, som jag har längtat efter den fisen, hur mycket som helst!!!!

Kollade förövrigt hur många som följer mig min blogg på bloggkoll, hela 20 personer, WOWW! :D

Nej, nu ska jag käka mat, sen kommer Alexander och då ska ja snosa ihjäl mig innan jag åker iväg till ridskolan och hjälper till på barnlektionern. Det har även kommit två små ponnys dit som jag bara måste få se! Kan kanske bjuda på ngn bild senare ikväll också :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0