Borta bra men hemma bäst!

Datum: 2012-08-10 Tid: 20:36:10

Efter att ha varit ute i campinglivet igen är vi nu hemma! Har (trots det frånvarande sommarvädret) haft en riktigt bra sommar som inte är slut än! Förra torsdagen packade vi väskorna och åkte ner till Varberg, där även Alexs syrra med familj var. På lördag eftermiddag åkte vi tyvärr hem igen. Hann med två turer på Ullared, mys inne i Varberg, besök i varbergsfästning, god glass/dryck/mat, underbart väder, fantastiskt sällskap, badning med lilltjejen och en heldel mys!

Söndag och även måndag spenderades på jobbet innan väskorna packades igen, fast denna gång för en tur till vackra grebbestad. Jossan, Daniel och lilla Emma var också där och även Rita och Jozef anslöt sig till gruppen ;) Även här hann vi med massa god mat, vackert väder och mysiga stunder, både med min älskade pojkvän och lilla Skruttan :) och lille vovven såklart som hoppade upp i sängen imorse och gosade ner sig mellan mig och Alex.

Men nu är vi återigen på hemmaplan. Men hur länge det blir så återstår att se ;) En sak som är säker är att vi isf är kvar tills på måndag för i helgen ska det jobbas...

Jag och min älskade pojkvän har även hunnit vart sambos i över ett år och har idag vart tillsammans i 23 månader! Åh vad jag älskar dig ❤❤❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0