Delar lite tankar och händelser!

Datum: 2012-02-29 Tid: 23:38:12

Måste bara dela med mig av två roliga saker och en tanke så här på kvällskvisten :)

1) hästen som jag var och provred i söndags kändes så bra och passade mig super! Det var ett 9 årigt sto på 163 cm i mankhöjd som heter Yatzy. Hon kom från något ridcenter från början vad jag fattade det som. Hon såldes senare och det var meningen att hon skulle gå tävlingar i både hopp och dressyr i de enklare klasserna. Det man inte visste då var att hon hade en pålagring i höger bak och de red istället sönder henne.. Och hon fick sen stå, hanterades minimalt, tills Sanna köpte henne. Efter hårt jobb och mycket tålamod har de kommit långt ihop! En speciell häst som ganska osäker häst, men super mysig ändå. Hon kan dock inte så där jätte mycket, man kan säga att hon är som en fem-sexåring i psyket, men det Kommer säker bli kanonbra när vi lär känna varandra och kan lita mer på varandra! Måste bara tala om att hon har inte ont av "skadan" utan rids med ett speciellt skydd vid träning på bana och får ett speciellt foder för att bygga upp brosket runt skadan igen. Men jag är super lycklig att ha hittat en ordentlig häst att rida och pyssla med! Känns sååååå bra! :D

2) min superfina pälsväst (fuskpäls) som jag vann på tradera i fredags kom idag och den är perfekt! Som jag har letar efter en sån väst och äntligen har jag en! Och inte nog med att den var snygg, den var billig också! Gav 165 kronor inklusive frakt, vilket fynd! ;) ska försöka slänga in en bild i morrn.

3) navelpercing.. Tycker det är så snyggt när man har en platt och tränad mage. Jag har ju dock inte det, men funderar på att kolla upp det när magen blivit mer tränad :) Har vart sugen på att skaffa en sedan Karro skaffa, då var jag typ 13 eller ngt, så tanken har funnits där ett tag. Men först ska jag träna mig i form, sen får vi se hur det blir med den saken!

Skickar en tanke till min bättre hälft som ligger hemma och är super sjuk.. Det känns alltid piss att vara ifrån honom, men de känns ännu värre när han är riktigt sjuk. Man känner sig riktigt elak istället. Förhoppningsvis börjar det bli på bättringsvägen nu, men man vet ju aldrig med förkylning, kan ju ta omtag efter omtag efter omtag... Krya på dig min prins, jag saknar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0