Lördag 24 februari 2012

Datum: 2012-02-25 Tid: 21:05:52
Igår fyllde min urgulliga kusin 2 år. Miljoner grattis kramar till lilla Molly :)

Imorse klev jag upp och bakade kanelbullar det första jag gjorde, älskar verkligen doften av nybakat, och speciellt av kanelbullar, MUMS ;D När bullarna var färdiggräddade och provsmakade begav vi oss upp till Zorro för en promenad i skogen, vilket inte var det enklaste! Spegelblank is låg över hela stigen och Zorro mer eller mindre drog mig fram ;) Blev ett pass på gymmet efter det. Dagen avslutades med ett besök på Kinan med alexsföräldrar och syster med famlij, supermysigt! 

Nu har jag placerat mig i soffan och kollar på melodifestivalen, och kan ju inte säga att det är speciellt bra ju! Så nu blir det ändrat till gladiatorerna ;) Ska ta och poppa mig en popcornpåse också och vänta in Alexander. Sen blir det natten för i morron ska jag och provrida en häst ;D Hoppas att det är fjärde (?) gången gilt som jag kollar en häst. Hade egentligen lagt ner det där med att leta medryttarhäst. Men jag ger det en chans till. Verkar som en mysig men speciell häst, men det har jag ju blivit van ;) 

Skulle även vilja ta en sväng till karlstad i morrn, och speciellt till Hööks, men det verkar som om jag får skippa det. Tyvärr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0