Torsdag 2 februari 2012

Datum: 2012-02-02 Tid: 21:17:20

Det har snart gått en vecka sedan matchen mot Nora 2, som vi tyvärr förlorade.. Tror det blev 9-1 till dem, men trots det måste jag säga att jag inte tyckte att de var så mycket bättre än oss. Men de hade två tjejer som var grymt duktiga, i åkningen, tekniken och allt, och självklart var det de som sprätte in deras mål. Jag är dock nöjd med min egna insats, några missar och skridskoåkningen sitter ju inte där den ska, men med lite mer istid så är jag pågång igen!

Denna vecka blev det ingen träning då jag åkte upp till Uddeholm i måndags och är fortfarande kvar här uppe. Har jobbat hos mamma, både denna vecka och en vecka tidigare, så när lönen kommer i februari så kommer jag känna mig stenrik, speciellt med tanke på det jag får annars...
Har ridit Magda och igår plockade jag och Jessica på transporten och for upp till Ekshärad. Och med oss hem hade vi Ufo :D Det var så skönt att se den lilla familjen samlad igen, precis som det ska vara :) Malin och jag hann ta oss en tur i mörkret igår med hästarna, himla skönt att få ridsällskap det måste jag säga :)

Dagen i dag har inte bestått av sådär speciellt mycket. Jobbade till klockan 5, var in till Hagfors och beställde klippofärg tid hos Elina och handlade. Lagade mat med mamma när vi kom hem och sen landade jag i soffan och där befinner jag mig än, och kollar när färjestad tar sig an Frölunda på hemmais, just nu står det 2-2 och är riktigt spännande :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0