Måndag 9 januari 2012

Datum: 2012-01-09 Tid: 14:24:45
Fick lite tips på mejlen om medryttarhästar. Jessica brukar skicka till mig när hon hittar något som verkar passar. De flesta har jag redan sett eftersom jag kollar blocket typ 200 ggr om dagen, men idag hade jag fått en som jag inte sett förut, så jag slog till och hörde av mig direkt. Dressyrhäst, ingen hoppning, endast dressyrträning och skogsridning, precis så som jag vill ha det. Men tyvärr ville hon ha mer betalt än jag kunde erbjuda.. 
Kände mig så sjukt glad när jag fick de första svaren från henne, och kände verkligen att ÄNTLIGEN är det slut på hästletandet, men icke sa nicke, värsta deprimerande ju :( 

Så nu längtar jag hem mer än vad jag har gjort på länge. Hem till "mina" älskade små hästar. Så till helgen tar jag med mitt pick o pack och åker hem till skogen, förhoppningsvis så följer min bättre hälft med också. Ska rida både Millan och Magda och det ska bli såååå skönt! Britt skulle tydligen bort på lördagen och då för jag rida, och när jag ändå är hemma så passar jag på att rida lektion med Millan för Britt på söndag. Och så ska jag även passa på att rida Magda också. Får se om det blir ridshuset båda dagarna med henne, men en dag blir det minsann. Ska bli skönt att få rida igen, känns som en evighet sen! Ska även försöka hinna till Hööks innan och se om de fått hem några stövlar åt mig som jag kan testa nu när jag ska rida. 

Men nu ska jag slita mig från soffan och datorn och fortsätta med plockandet här hemma! 



Annie

sv: Åh tack, bra att du sa det! :)

Datum: 2012-01-12 Tid: 11:57:35
Blogg: http://anniejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0