Onsdag 25 januari 2011

Datum: 2012-01-25 Tid: 11:59:35
Hade hur mycket som helst på hjärtat ändå tills jag loggade in och skrev rubriken. Då försvann allting! Eller nej, men jag vet inte hur jag ska skriva det, om jag ska skriva det och allt det där... Äsch skitsamma!

Ska iaf försöka åka in till Karlstad sen och kolla på hööks på rean, men jag har tappat all lust just nu. Och kollar man på internet så verkar det som om allt på rean typ är slut. Iaf allt det som jag tänkte handla isf. Jessica ville ha ett par stövlar, som jag också är sugen på. Men de är ändå inte på rean.. Är dock lite sugen på ett brunt dressyr schabrak. 

Tycker att det är ruskigt snyggt och så kostar det bara 50 kronor istället för 200. Men vad ska jag med ett schabrak till? Jag har ju ingen häst.. Och Magda har miljontals schabrak redan och skulle jag behöva ett så är det ett vitt som de inte står DIV III tre som vi använde i laget ifjol. 
Var ju där för två veckor sen och fick med mig lite saker hem som jag inte har visat. 

Stövelväskan är i lattefärg, precis som tävlingsmappen. Stövlarna finns inte kvar på hemsidan längre så jag snodde bilden från Joline Danielssons blogg http://jolinedanielsson.blogg.se/ som också köpte dessa. Jag är super nöjd med mina stövlar. Har dock bara ridit i dem 2 ggr så de är fortfarande långa så jag måste knäppa upp dem ena när jag ska upp på hästen ;) men de ger ett super bra stöd och är superbra! I love them! 

Nu kommer strax min vackra kille hem på lunch, idag bjuds det på rester ;) hemmagjord pizza sen igår. Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0