Dag 18

Datum: 2012-06-18 Tid: 16:12:24

Fick köra iväg Alexander till jobbet i morse då han skulle åka till Kungshamn på jobb, störtade ner i sängen när jag kom hem och tänkte att jag skulle körs ett hårt träningspass när jag vaknade och ett hårt ikväll igen. Men blev väckt av telefonen vid 10 över 8. Så det var bara att kasta på sig kläderna och åka ner till netto för att jobba lite extra, tackar ju inte nej till pengar ;) men just där sprack min dagsplanering och det blev ingen extra träning i morse.. Men jag ska isf gå ut mig senare och ta tag i träningen, men först ska jag nog slockna i soffan en stund och käka mellis.

Imorrn har jag tänkt att försöka träna dubbelt, men ska inte planera in ngt eftersom jag vet att det finns chans/risk för extrajobb i morrn med ;) men eftersom det är vägning igen på onsdag och jag tror inte jag har gått ner ett hekto så måste jag köra hårt nu ju!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0