Den nittonde dagen!

Datum: 2012-06-19 Tid: 16:34:47

Om man följer jarkkos blogg (grundaren till fitnessfighten om jag fattat det hela rätt) så kan man läsa en massa peppande inlägg och tips på både det ena och det andra.och han avslutar varje inlägg med dagens fråga. Och det är riktigt bra frågor, sånt som man borde fundera över själv. Och just för den delen tänker jag börja svara på frågorna i min blogg. Så kommer slänga ihop ett inlägg med alla 19 frågor som jag har missat och sen kommer det komma upp ett svar varje dag tills detta är över I guess.

Men det får vänta, för först är det en runda i springskorna som ska göras och även ett svettigt och super hårt pass på det, och sen iväg och göra lite ärenden. Och äta såklart ;) Tror jag ev kör ett dubbelpass eftersom jag ligger lite efter med dagarna, men det beror på orken efter det första passet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0