Körkort!

Datum: 2012-11-30 Tid: 06:51:27

Måste bara börja med att säga grattis till lillebror som fixade uppkörningen i tisdags! Det var en stolt storasyster som lämnade tillbaka hans bil och återgick till cykeln. Märkte under de här två veckorna som jag hade bilen att jag har inte råd att ha en egen bil, speciellt inte en sån som Alex har som drar så mycket, blir svindyrt! Men de va skönt att kunna ha bil för en kort period när de behövdes :) tack lillebror!

Igår blev det ett x antal timmar i skolan för att planera och förbereda inför vår gestaltande övning som vi ska göra på seminariumet idag. Cyklade hemifrån kvart i åtta o var hemma igen kvart över sju, behöver jag säga att de va en trött Linn som landade i soffan sen? Men jag tror att vår "slutprodukt" blev riktigt bra ändå, nu ska de bara spelas upp för klassen :) Efter den korta dagen i skolan idag så kommer mamma o pappa till oss o sen åker jag och mamma till Stockholm! Vi ska kolla på horseshowen i Globen i morrn och på söndag, och såklart hälsa på Netti och Sanna, (med gubbar) och lilla Stella :) har med lite julklappar till henne som ja tänkte hon ska få i förskott.

Men först är det redovisning i skolan som gäller, men de blir nog inga problem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0