What dosent kill you..

Datum: 2012-11-23 Tid: 22:40:57

Har haft en bra och lång dag idag, det gillar jag! Tog mig faktiskt i kragen och åkte till gymmet i morse! Eller morse och morse, i gryningen typ! Efter en timma där, dusch och frukost så var jag redo för att hoppa in i bilen och åka till Karlskoga på praktik 9-16. Sen blev det pizza-poker-och-film-mys med lillebror och Fanny. Det är inte så ofta vi ses, så det är skönt när vi väl gör det! Ett stort grattis till min lille fis till bror som klarade teoriprovet till körkortet idag, awsome!!!!!!

Dagen har varit bra, kan inte klaga på något alls. Men när bag sen lägger mig i sängen känner jag mig tom. Jag trodde aldrig att man kan sakna någon så mycket, jag trodde aldrig att jag skulle behöva sakna dig. Jag trodde aldrig jag skulle få se dig må så dåligt, att du skulle bli så svag. Jag trodde aldrig att jag behövde säga farväl. En del av mig försvann tillsammans med dig den där dagen. En del av mig kommer alltid att tillhöra dig, förevigt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0