Tidig morgon!

Datum: 2012-09-30 Tid: 08:15:11

En sjujäkla tidig morgon blev det i morse. 05.00 ringde klockan och fem i halv satt jag i bilen. Konstigt nog var jag inte alls så trött som jag borde va med tanke på att de inte alls blev så tidigt i säng igår kväll som jag tänkt mig. Det var alldeles kolsvart när pappa släppte av mig vid Jessica. Kvart över 7 var Magda lastad i transporten och Nova fastspänd i barnstolen och bilen rullade iväg mot Grums. Men innan det hann jag med att borsta alla tre hästar, mocka lösdriften och lite annat smått och gott.

Så nu är vi iallafall påväg mot Grums där finalen i div 2 går av stapeln för Jessica och laget. Tyvärr finns ingen chans att vinna själva finalen, i totalen alltså, men man kan ju hoppas på att laget tar hem dagens tävling, och kanske en individuell placering!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0