En vecka till jul!

Datum: 2009-12-17 Tid: 10:40:54

Satt och pratade förut om att de är ganska tråkigt att skriva blogg egentligen.. Och bara för det så var jag tvungen att skriva lite ;D haha!

Som rubriken lyder, så är det bara 1 vecka till julafton! Det är helt sjukt ju.. Jag som inte har köpt alla julklappar än. Men ska ner till Karlstad med mamma och pappa på lördag, så jag får försöka fixa allt då. Har 4 klappar kvar, men vet vad jag ska köpa till 2 av dessa, men resten blir svårt.

HAHA;D vilket intressant inlägg måste jag säga! 




Jag vill att våra två hjärtan ska slå tillsammans i samma takt. Att våra andetag ska vara beroende av varandra, som de var förut.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0