God Jul!

Datum: 2009-12-25 Tid: 00:02:48
Hoppas att alla har haft en bra dag med massa god mat och massa klappar, för det har jag! Underbart god mat (som jag åt alldeles för mycket av), olika sorter av julgodis (även det åt jag för mycket av), och massa klappar (som jag öppnde för snabbt). Tänkte dela med mig av en lista på alla klappar som jag fick, men den kommer i morgon!

Men en av de bästa julklapparna, var nog spikmattan (fick egentligen två..) och sprinbrallorna. Som jag funderar starkt på att inviga i morgon innan innebandy turneringen i råda. Det behövs nog verkligen att röra lite på fläsket (speciellt allt det som har tillkommit idag!)

Har även under dagen tydligen utvecklat en fruktansvärd ryggont! Och det gör så otroligt ont! Måste nog försöka fixa det där med ngn massör, men mammas kontakt verkar inte vara kontaktbar, då jag får väl gå omkring med ont ja, inget att göra åt.
Om man inte tar saken i egna händer o fixar ngt, men det är ju dyrt..


FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

Datum: 2009-12-25 Tid: 13:08:46
Blogg: http://frejalindskog.webblogg.se/
Erik

fiin=)

Datum: 2010-01-04 Tid: 23:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0