"jag gillar inte nummer 10"

Datum: 2009-12-20 Tid: 23:50:57
Efter att ha julstädat mitt rum så bar det av mot Torsby för att möta Lekvattnet.  Jag tyckte att vi spelade helt okej, men bollen ville inte som vi i alla situationer. När slut signalen gick stod det ändå 5-5 på tavlan. (Y)
Måste även säga att jag börjar känna i min kropp att jag har tränat ganska hårt nu ett tag, för mina knän börjar lägga av och jag har ont konstant! 
Det kommer göra dem gott att ha lite julvila nu! Fast resten av kroppen kommer inte gilla det, speciellt inte min skalle! 

Men nu ska jag försöka planera och förbereda inför i morgon.

Johanna

mycket bra spel! :D

Datum: 2009-12-21 Tid: 00:08:13
Blogg: http://jahts.blogg.se/
Linn

Du var bra Johanna! :D

Datum: 2009-12-21 Tid: 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0