Julklappar

Datum: 2009-12-22 Tid: 21:57:07
Sitter och pillar lite med en av dom sista julklapparna, samt en födelsedagspresent nu. Ska fixa färdigt dom i morgon, så jag väntar spänt på resultatet! Men jag tror att det kommer bli toppen! 
Josse skickade även massa bilder till mig förut, och jag blev jätte peppad på att göra en egen tavla, fast med hennes bilder, som jag kan ha inne på mitt nya rum. Det kommer bli riktigt snyggt :) Väntar även spänt på det resultatet! 

Har även vart riktigt duktig i dag och gjort mamma jätte glad! För jag och lille bror har jul städat hela (!) huset åt henne. dammtorkar, dammsugit, torkat golv, julpyntat med mera! Allt detta hann vi på 4 timmar, inte illa pinkat av en trähäst :) 

Och bara för att vi har varit så duktiga så har mamma köpt fika till oss, det kan inte bli bättre! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0