Långsam!

Datum: 2009-12-21 Tid: 23:47:17
Började dagen med att gå upp tidigt för att förbereda in för dagens 'kurs'. Åkte dit så jag var där till 12.50, och då anlände alla andra, väldigt bra tajmning av allihop! :) Började kursen, vilket gick väldigt bra, tills Saga upptäckte den nya vaktmästaren! Haha, han bjöd oss ofrivilligt på många skratt! Sen försökte vi fortsätta, men paniken om att pizza gubben inte skulle hitta fram var för stor, så ingen kunde koncentrera sig! Men till sist, efter att Saga hade ringt tillbaka till pizzan för att fråga om den var på väg, så kom den - ÄNTLIGEN! 

Efter all den kalabalik var det iallafall slut på kursen och det var dags för min ridlektion. Jag måste ju erkänna att jag kände mig rätt så liten och dum då! Där sitter jag på den lille vite tjocke, utan sadel, och försöker för kung och fosterland att hålla mig kvar när han flyttar sig - samtidigt som dom andra kommer där på sina stora, bruna(fuxiga?) och "graciösa" hästar!
Där passade jag verkligen in!

Men nu är det absolut dags för duschen! (Har bara dragit på det i snart 4 timmar..) 
Har även lagt bilderna från Globen och från mitt och Josses julbak på datorn nu. Så är ni intresserade av att se de bilderna så lägger jag ut som på bilddagboken (linnhannahmaria).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0