Lördagsmys

Datum: 2009-12-26 Tid: 19:47:02
Som jag lovade, här kommer en lista på allt jag fick under julaftonen :) 


Ridbyxor
Ridstrumpor
Underställ
spring byxor
2 spikmattor
Innebandy klubba
Innebandy skor
En klockan
Ett armband
Pengar
En ljusgrej
'Sex and the city' säsong 1
Träningskalender
En plattång
smink
2 choklad tomtar
en påse skumtomtar

Jag hade en riktigt bra julafton, och en riktigt bra juldag med innebandy turnering, god mat, mycket skratt och fantastiskt sällskap!
Denna dag har bestått av mat hos morfar, så gott! En besvikelse var bara att vi inte fick morfars berömda (inom släkten) köttbullar :o Vart tog dom vägen? Nu väntas det kvällsmat och mys framför tv:n antar jag :) Sen får det nog bli tidigt i säng i kväll, för i morgon ska jag upp 06.30 för att vara på ridskolan 07.00 och morgon fodra. Tänk så snäll man är som hjälper till fast att man inte får ngt för det :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0