Självdisciplin?!

Datum: 2009-12-21 Tid: 01:09:10
Det blev inget med att planera inför i morgon! Självdisciplin? Existerar ej!
Men jag får skylla mig själv, istället för att att göra det nu, så får jag göra det i morgon, så ingen sovmorgon för Linn i morgon! (Y)
Sitter och tittar på ett program om hur det är i Alaskas hårdaste fängelse. Det är helt sjukt hur en del personer tänker! Det var en kille som tyckte att det var helt okej att mörda någon, så länge man inte mördar sin mamma. 
Shit, helt sjukt!

Mitt femte inlägg för dagen, var har hänt? Jag tror inspirationen börjar komma krypande tillbaka nu! :) 




Jag drar mig inte för att säga vad jag tycker om dig, men det här är sista gången som jag yttrar dessa orden. Sista gången som jag säger det, tills allt är bestämt.
Jag älskar dig, det gör jag verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0