Kissekatt!

Datum: 2009-11-20 Tid: 21:18:01
Nyss käkat upp min kycklingsallad, gott! :) Slö tittar lite på idol nu, har liksom inte följt det något förut, så jag vet inte vem jag gillar bäst, Calle kanske? Sitter och små äter på mitt godis som jag ska ha med i morgon också, FY LINN :@
Jo, på tal om rubriken så tänker jag skicka in min katt (Pepzi) till VF, som årets lussekatt :)  Tyvärr så gör hon sig inte bra på bild, och har en tendens till att anfall kameran när man ska ta kort på henne. Men det stod att personligheten spelade stor roll, och om det är något som hon har så är det just det - personlighet!
Håller även tummarna för min älskade Karoline som är i Trollhättan och tävlar idag med min älsklingponny, Chispa. Karoline är förmodligen inte nervös, men jag är nervös så jag håller på att dö, (kanske just därför jag inte fick följa med, för ja smittar av mig på henne, haha!) Men jag har en känsla av att det kommer gå kanon för mina underbaringar!
Ne, nu ska jag slita mig från datorn ett tag och börja packa inför Ungdomsledarkursen som ja ska på imorgon :)
Jag önskar det var något jag kunde göra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0