Long time ago?

Datum: 2009-11-22 Tid: 20:59:37
Det känns som om det var hur länge som helst jag skrev här, men det var faktiskt bara i fredagskväll..

Kom hem från ULK i eftermiddag. Har haft en skit bra helg med underbara människor! Saga och jag delade rum, och fick nog det sämsta rummet i hela huset. En trasig toalett... Men min duktiga vän saga lagade den flera gånger :) Men det var baksug och grejer, vilket Saga inte riktigt kunde fixa, men att göra så det spolade - det fixade hon minsann! Men jag börjar känna nu att det blev sent igår kväll, för nu vill jag bara sova!

Men jag är väldigt nöjd med hela helgen, och nu taggad jag för nästa med Sara i Stockholm! DET kommer bli stort!

saga.

:) toaletter är ingen match för kärjävlar som jag;)

Datum: 2009-11-23 Tid: 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0