Rubrik panik!

Datum: 2009-11-02 Tid: 09:47:20
Helgen har varit helt okej enligt mig själv. På Fredag åkte jag iväg till stallet på spöknatt med barnen. Den var väldigt lyckad eftersom att vu lyckades skrämma barnen, man kanske bör tilllägga vadn som hände med min grupp ute i skogen. Jag hade 5 tjejer i min grupp och vi gav oss ut i skogen på spökrunda. Efter första marshallen sprang två av dessa tillbaka, då hade vi gått ungeför 30 meter och hade inte träffat på något spöke än. Resten av oss fortsatte, och kom ungefär 40 meter till, och passerade ett spöke (Ida Berggren) som tar i en av tjejerna, hon börjar stortjuta och de tre tjejerna springer också tillbaka. Och kvar där i skogen står jag ensam... Men Karro och Mic kom och plockade upp mig tillsammans med 2 livrädda(!) småtjejer..
När vi väl kom tillbaka så vart det lek och spring i ridhuset. Jag och Saga lärde barnen att leka samuraj, vilket de sög på ;) Ioförsig så förstår inte jag och Saga leker heller, men de gick bra ändå. Vad som bör tas upp är att båda jag och Saga låg i gruset i ridhuset efter att barnen hade fintat oss ;)

Resten av helgen kommer senare! ;)

saga

http://www.youtube.com/watch?v=_RIdCMVYKWI påtal om duskursen. har du sätt filmen ?



vi är fan världens bästa lekledare ;)

Datum: 2009-11-02 Tid: 10:20:50
Helén

att den äntligen inte behöver vara i min mun eller va? ;) :o

Datum: 2009-11-04 Tid: 17:03:39
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0