Torsdag, 23.05

Datum: 2009-11-05 Tid: 23:05:54
Jag har ungefär 500 bollar i luften samtidigt, och tar dödar (!) mig! Jag har ingen aning som helst hur jag ska hinna med något av allt, och jag är livrädd för att misslyckas med något som jag har tagit på mig att göra. 
Nu låter det som om alla säger att det är jag som ska göra saker och öser på mig grejer, men så är det verkligen inte! Det är mitt eget fel egentligen. 
Men jag måste, jag måste göra saker hela tiden för att inte hinna tänka, för att inte hinna känna hur jag känner och hur jävla piss dåligt jag mår. 
Jag behöver det här, för att orka fortsätta utan dig vid min sida, annars vore det nog över för länge sen!

saga.

jag har en relativit blankalemennacka (ialla fall för vara jag) så om du behöver hjälp med ngt i stallet , säg till lilla vän! :D

Datum: 2009-11-06 Tid: 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0