Datum: 2009-10-05 Tid: 22:39:11
Alla saker som jag fått av dig, alla kort på dig, att saker som du var med och köpte, jag kan inte ta bort dom. Det hugger i mitt hjärta varje gång jag ser dessa grejer.
Det är som om dessa saker lever, som de ser på mig och hånar mig varje gång jag går förbi. Hånar mig för att misslyckades och förlorade de viktigaste som jag hade, DU.
Det gör så ont, varje gång. Men jag vägrar att vika ner mig och plocka undan dessa prylar. Fast jag egentligen borde? Men jag är inte redo för det, det är jag verkligen inte!
Här i sist  kom jag på mig själv att lukta på din kvar glömda tröja, och det gjorde ont i mig. Tårarna började rinna och jag kunde inte stoppa dom,. Det luktade så gott, det luktade du, det luktade oss...
Hur är det meningen att man ska fortsätta när meningen i livet försvunnit? Vad har man då att le för? Att leva för överhuvudtaget? Jag vet inte hur länge till jag orkar.
Now I know I messed up bad
You were the best I ever had!
Johan Simon Renhult, jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag kommer aldrig
att glömma våra oförglömliga stunder tillsammans.
Jag lever på hoppet, det är det enda som håller mig uppe

saga

Datum: 2009-10-06 Tid: 22:32:30
saga

*

Linn vännen! jag vet inte hur svårt det är för dig, jag kan bara inbilda mig hur det känns. Och det känns, det bränner, det kväver en samdtigt som det äter upp en .Men en sak som jag vet och det är att du är en stark flicka fylld med enrige som klarar detta .. men det kommer vara tufft, det är tufft, det kommer bli tuffare. Men tro det eller ej en dag börjar det försvinna och ibland kommer du ha glömnt honnom helt för att rasa i hopp ännu en gång till. . Men denna gången kommer det vara enklare att resa sig upp, jag vet att du kommer klara det . . stå utan honom! Andas utan honom, leva utan honom, skratta utan honom och älska utan honom. Tro på mig Linn jag vet att du är nog stark för att uppleva lycka och kärlek igen. Det kommer ta tid , det kommer göra ont men det kommer vara värt det! jag lovar! <3

Datum: 2009-10-06 Tid: 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0