fredag, 9/10

Datum: 2009-10-09 Tid: 12:33:13
dryg dag idag, som vanligt..

Matte lektion som ingen fattar ngt av typ, historia med en Marita som sitter på sin bänk med benen i kors och läser ur boken. En lång trög rast, samhäll med den virrigaste Daniel, en till matte lektion med Olle Tawe och sedan en och en halv timmes geografi...
08.05 - 16.00 på en fredag, det borde vara förbjudet!

Men det som är bra med dagen är att min kära kusin och moster kommer till mig ikväll! Vi ska mysa med god mat och se på idol eftersom jag är ensam hemma :) Det är fredagsmys på högsta nivå!
Och en annan som som är kanonbra är att Sara ska till Karlstad sen, och köpa skor, TILL MIG :D Jippie!

En sak som dock inte är fullt så bra är att jag måste packa när jag kommer hem, eftersom jag ska tilll Dömle i morgon på ULK (UngdomsLedarKurs). Funderar även på hur jag ska ta mig dit, eller vi - jag och Saga, ska åka med Karro. Men henne är det ingen som får tag på, det är liksom helt omöjligt! Blir galen på denna människa!

Något annat kul som har hänt idag? jo, Dennis Nordén fyller ju 18 idag, grattis på det :)

Nej, nu måste jag nog slita mig från detta onödiga och fortsätta med min uppstats.
Hinduism - Buddhism, kan man bli mer ointresserad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0