Fredagsmys!

Datum: 2009-10-02 Tid: 10:54:43
Om det så är det sista jag gör!
Då blir det fedagsmys,
hoppas inte att föräldrarna stör!


Fredags idag, äntligen säger jag bara! Veckan har faktikst gått ovanligt segt, och jag längtar som aldrig förr till att skolan slutar så jag får bege mig hemåt tillsammans med Sara :D
som rubriker sa, fredagsmys står på schemat för kvällen. Tjejkväll med Simon och Gustav, haha! Och Sara såklart, det får man inte missa! :)
så ikväll blir det singstar, tacos, godis (!) och hårfärgning för hela slanten, perfekt! :)

Är förövrigt lite (läs mycket) avundsjuk på Helén som styrt färden mot Ullared för att shoppa loss! Fy tusan vad taskigt ;)

Helén

:D jag förstår att du var avundsjuk :D

du får själv dra iväg också! :D

Datum: 2009-10-03 Tid: 11:36:27
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0