Myskvälll!

Datum: 2009-10-23 Tid: 20:33:33
En ensamhemma kväll idag :)
Har laddat upp för idol med en stort glas apelsin juice och en ännu större skål med popcorn! UNDERBART!
Om jag har lust och lite ork till övers sen när idol är slut så ska ja baka negerbollar till 'barnkalaset' i morgon.
Kom även på att jag saknar alla mina innebandy tjejer förut! Alla är så himla gulliga och underbara! -!
Längtar redan till tisdag när det blir träning igen!
Massa träning står på schemat nu! SKÖNT!
Lördag - ridning (Nikita, kanske Gretta)
Söndag - ridning (Gretta)
Måndag - ridning (Gretta, senare lektion)
Tisdag - Innebandy
Onsdag - ledig
Torsdag - Innebandy
Jag gillar min kommande vecka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0