oh yes (Y)

Datum: 2009-10-28 Tid: 23:00:55
Lovisa kom hit runt 1 :) Hon gjorde mig lycklig!
Vid 13.40 kom vi på att vi skulle åka till Karlstad, så de gjorde vi :D
Så nu har jag typ handlat upp pengarna som ja skulle ge till Simon.. Haha, men man han sa att ja inte skulle spara till de, utan bara betala tillbaka när jag fick lite över. Så jag får väl göra de :)
Sitter i sägnen nu och göra absolut ingenting :) Försökte mig på att skriva uppsats förut, men eftersom min dator har tagit helgen så struntade jag helt och hållet i de! Jag får sätta mig och klura på de tills i morgon :)
Förövrigt tycker jag att de är rätt underhållande att läsa kommentarer från ogillande personer ;) Varför lägga ner energi på att läsa?
Haha!

Helén

Jaha (: men det var ju bra!

Datum: 2009-10-29 Tid: 10:03:56
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0