Historia

Datum: 2009-09-15 Tid: 10:54:17
Jag tror att ingen i min klass gillar denna förbannade Beata Melander!
Saga har bokat in hela helgen med henne, Helén tog henne på söndagkväll. När fan ska ja hinna med henne då? :) Har fått höra massor av versioner på början till andras historier..

någons börjar med " Krysta"
en annan med " det var mitten av oktober"
någon tog "regnet står som spön i backen"
Det sista versionen jag hörde var "året var 1885"

Hur fan ska min börja? har absolut ingen aning om vad som ska hända, läste någonstans att många kvinnor var prostituerade för att kunna försörja sig, en idé kanske? men vad tragiskt egetnligen. Men så får det nog bli faktikst, måste börja någongång, så det bli klart någon gång, det ska ju vara inlämnat om en vecka och jag har inte börjat än... SMART LINN!

förövrigt händer inte mycket om dagarna, stallet igår och stallet ikväll. Det blir nice!
Humöret ligger typ alltid i botten, men det får man ju leva med, även om jag vissa dagar inte ser någon mening med det.
Men vad gör man inte för alla man älskar, och alla som alltid finns där vi ens sida när allt känns skit?
Måste säga att jag bara älskar alla mina underbara vänner! Allihop!

Nej vad mycket deppigt det blev, får nog ta och muntra upp mig själv :)
Är väldigt taggad på fest också, och det blir det till helgen! YES (Y)

Saga

Jag och beata kommer bli bra vänner i helgen!

Datum: 2009-09-15 Tid: 11:57:10
Blogg: http://sagabergman.devote.se
Helén

Nej Saga (menar till kommentaren över)

JAG och Beata kommer bli bäästisar i helgen. :)

Datum: 2009-09-15 Tid: 21:32:23
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0