Is't my world?

Datum: 2009-09-01 Tid: 09:02:50
Nu har det hänt en hel del sen sist jag skrev.
Som ni kanske vet så har jag och Simon gjort slut, orsaken behöver inte alla att veta, men vi var helt överens och han är fortfarande min bästa kompis!
I fredags eftermiddag var vi några tjejer från ridklubben som åkte iväg till Säffle på kurs. Det var en ritkigt givande kurs, och nu vet vi hur en ungdomssektion ska fungera.
Vi kom hem på lördag eftermiddag och då drog jag och Sara iväg på kalas i skoga, men va stannade bara i 2 timmar för Sara var tvungen att åka hem. då drog jag och Marie vidare till Sörby, men Marie dumpade mig efter en kvart ungefär :)
Kvällen slutade inte ritkigt som det var meingen, men jag klagar inte.
På söndag var jag med Simon och HP till 3 ngn gång. Sen kom sara hit och hon färgade mig.
Det synd typ inte alls, men lite ljusare är det :)
Dagen idag kommer att spenderas i sängen tillsammans med datorn, desperate housewifes, halstabletter, halsont och sms :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0