Lördag

Datum: 2009-09-20 Tid: 19:29:45
Dagen igår var riktigt lång, och jag trodde aldrig att den skulle ta slut.
Kalaset drog jag och Sara igång halv 6, vilket inte var så smart för Linns del...
Men vi hade jävligt kul, Anna och Marie kom också. Och klockan 8, halv 9 där någon gång nådde jag min topp!
Sen gick det utför, HAHA ;D
När resten av gänget åkte till solbacka så styrde jag färden mot Hagfors där natten spenderades. Tack för det :)
Idag har jag absolut inte hunnit med något känns det som! typ vaknat, ätit, vart på möte och suttit vid datorn.
Men nu ska jag försöka skriva lite på Beata, Ciao!
Aldrig kommer någon så nära inpå igen, det finns ingen risk!

Sara

hade grymt kul hos dig Linn :) sen blev det väl som det blev men :P <3

Datum: 2009-09-21 Tid: 11:07:12
Blogg: http://saraaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0