Så oaktiv!

Datum: 2010-04-04 Tid: 21:34:56
Precis som rubriken lyder, shit vad jag har varit oaktiv här!
Men under denna period som jag knappt har använt min blogg såhar det hänt massa massa saker, men allt det orkar jag inte att rada upp här så. Och som alla som vet säger, så ska man ju inte blicka bakåt, utan man ska se framåt, så vi skyller på de ;)

Dagen idag har varit jätte bra iallafall. Vaknade upp bredvid min kusin Sanna som var över påsk och höll mig sällskap. Hon körde bort mig till stallet vid halv 10 innan hon åkte hem till Stockholm igen. Väl i stallet så fixade jag iordning allt som skulle fixas och sen var jag och Ice ute på en jätte mysig tur i det vackra vår vädret. UNDERBART! Jag tror vi var ute och myste i ungefär en timme. Jag är verkligen så kär i den arga ponnyn <3
Väl hemma så fixade jag mat och duschade och så där.
Nu sitter jag ensam i Andreas lägenhet och myser med Ben & Jerry's, kollar bingolotto, har tänt massa ljus och försöker vara kreativ på bloggen.   
Kan det bli bättre? :)

Men nu tror jag att jag ska plocka fram godispåsen och mysa ner mig under täcket :)
Over n'out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0