'alla hjärtans dag'

Datum: 2010-02-14 Tid: 22:18:53
Överskattad dag...


Har haft en hejdundrande helg. Började fredagen med att bege mig ut i rallyskogen, 5-6 timmar i strålande solsken och klarblå himmel. På kvällen åkte jag in till hagfors och kollade lite.
På lördag var det match i Karlstad mot hertzöga, dålig match enligt mig, speciellt min egna prestation. På kvällen blev det utgång, vilket var riktigt roligt och hade ett riktigt bra sällskap. 
Och idag då, alla hjärtans dag, spenderades hemma i min säng och i soffan helt ensam. Great! 

Riktigt besviken, förstår inte varför det blir så här jämt. Hade en enda sak att göra, tre ord att säga. Ändå drar jag mig för det, väntar. Hoppas på att de ska gå av sig själv. fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0