Mys och slagsmål?

Datum: 2010-02-26 Tid: 14:42:07
Har varit en givande dag idag, trots att jag hoppade över skolan :)  Jag och Anna åkte till stallet halv 9 för att släppa ut hästarna och mocka o så. Gick på en timme att mocka och sånt till tre hästar. Anna skjutsade hem mig och skyndade sen hem själv. Väl hemma så skottade jag snö åt pappa och gick ner med tvätten i källaren till mamma. Måste ju smöra lite så dom inte blir arga när ja skippade sista lektionen (a) 
Har även gjort färdiga alla instuderings frågor till Psykologin också, duktig!
Får se vad kvällen bjuder på, antar att de får bli en hemma kväll, men de är mysigt det med! :) Kanske sticker iväg till stallet en sväng och myser lite (förmodligen ska vi bråka som igår också) med ponnyn, jag är nog lite kär kanske <3



Tro inte att jag har glömt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0