Ödets ironi

Datum: 2010-02-17 Tid: 20:29:04
Idag upptäckte jag en sak, en sak som skrämde mig. Jag upptäckte att vi inte är mogna nog för vår vänskap. För hur vi än gör, så slutar det med att vi blir ovänner och sviker varandra. Vi säger saker som sårar, saker som vi egentligen inte menar, och saker som sätter djupa sår. Vi gör varandra besvikna och trycker ner varandra. Och fast vi säger att vi aldrig mer ska tala med varandra mer, och att vänskapen är över, så förlåter vi alltid varandra. Kanske är det just det som vänskap handlar om, för egentligen så bråkar man bara med de personer som man vet står kvar nära. Men trots alla elaka ord och handlingar så är personen ändå en av de bästa personer som jag vet. Men vänskapen får vänta, tills vi är mogna båda två för det T.


Jag förstår inte hur mycket bra det kan finnas att se på tv, jag hinner inte med att plugga till provet på fredag. Men nu är det nog dags att ta tag i detta. Måste även försöka rensa alla tankar och få till ett vettigt val till 3.an, vad väljer man?
Men nu ska ja fixa något att äta och sen plugga historia, ska bli askul! :)

Maria. R

Klok som en bok du piga..Kram

Datum: 2010-02-18 Tid: 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0