Design?

Datum: 2010-01-19 Tid: 22:55:24
tappat inspirationen igen.. Det är mycket roligare/enklare att skriva när allt ät nytt och fräscht! Jag borde nog ta en kurs med Helén, så får hon lära mig så jag kan fixa och dona som jag vill :) 


Förövrigt har det inte hänt mycket den senaste veckan. Det enda anmärkningsvärda är nog egentligen att mitt hjärta fyllde 18! Helt otroligt vad stor hon blir ;) Puss på dig :*

Spelade även en match mot Skoghall. Förlorade med 4-1. Men det spelar faktiskt ingen roll, jag tycker inte att man alltid ska spela för att vinna, man ska spela för att det är kul! Och bara man är nöjd med sin egen prestation i laget, så spelar siffrorna vid slutsignalen ingen roll!
Men denna gång var jag absolut inte nöjd med min egna prestation, men är ändå nöjd över lagets. Jag känner att även om laget kanske inte är det bästa, så har jag ändå dom bästa vid min sida under matchens gång.

Anna

tack hjätat! <3 :)

Datum: 2010-01-20 Tid: 13:45:59
Blogg: http://annapenttinen.blogg.se/
Anonym

<3

Datum: 2010-01-20 Tid: 16:27:03
Blogg: http://linnhannahmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0