stressad..

Datum: 2010-09-10 Tid: 19:07:54
Jag blir galen på mig design, och ja vill ha en ny! HELEN LINDBERG? (a)
Just kommit hem från Ufon och är på  väg ner till duschen. Sen blir det idol, eftersom det är från Karlstad så kan man ju bara inte missa de, alla man känner är ju för fan med :D  Eter tvn ska ja vidare på 18års kalas o kalasa hela natten lång!! :)
Kom just på att ja inte köpt ngt till födelsedagsbarnet heller, det känns ju bra -.-

Imorgon är det ridskolan som gäller, och stå på framhoppningen hela dagen tillsammans med SandraK. Efter det antar jag att det blir Ufo, beroende på vad klockan blir, och sen hoppas jag att Alexander kommer hit :)

Nej, duschen var det ja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0