Dagen i kortadrag

Datum: 2010-09-23 Tid: 21:33:02
Har haft en ganska skön dag i skolan idag ändå. Hade sovmorgon och började inte förens 10, började dock med ett religion A prov, men det gick hyfsat så, tror jag iaf... Sen stod idrott på schemat, och bad. Jag avskyr bad, men hade ändå riktigt roligt, så 30 längder gick snabbt! På europakunskapen hände det ingenting för mig, åt bara muffins och skrattade. Sista lektionen var matte, inte smart att lägga en lektion som kräver FULL koncentration sist på eftermiddagen....

Nu har jag iaf varit ute med Ufo i skogen, och ja verkligen älskar att vara ute med honom. Ensam som med sällskap. Det spelar verkligen ingen roll alls! Klart att det är trevligt med sällskap, men han är allt sällskap jag behöver faktiskt! Det är underbart skönt att vara ute helt ensam, det är helt tyst och man hör hur allt runt omkring en bara finns där. Fåglarna kvittrar, löven gungar, vattnet i bäcken rinner och solen värmer. Jag bara älskar det, ÄLSKAR det! <3

Imorgon blir det en tur till med honom, vet inte om ja ska göra en runda med lille Findus också men det återstår att se :) Isf får han sig ett litet träningspass på banan, om han inte får följa med istället :)

Och sen ska ja sätta mig på bussen och åka iväg till Kristinehamn till min Alexander :) Känns som om det var evigheter sen som jag såg honom (måndagsmorgon), men nu är det dags igen :) Äntligen säger jag bara! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0