FREDAG!!!!!

Datum: 2011-04-29 Tid: 11:36:18
Jag kan inte säga annat än att jag älskar fredagar! De är helt perfekta, en fredag kan inte gå fel! :)

Nu har vi (jag, mamma och pappa) hämtat hem vår kära båt, så nu känns det verkligen som om sommaren är pågång, det tackar vi för! Det tackar vi verkligen för!!! Sitter nu och väntar på att Jessica ska höra av sig ang ridbanan, så åker jag och Oliva ut snart och fixar klart i stallet innan vi beger oss ut på en skogs/träningstur. Findus har fått massa nya saker som ska prövas, och kanske någon mer, inget nytt till Ufo dock ;) Det är inte många som har så stora grejer som behövs till honom ;) 

Ikväll bjuder mamma på grillat (fast det blir nog papsen som grillar har jag en känsla av) och sen hoppas jag att vi spelar kubb och myser med chips och dricka hela kvällen lång :) 
Men nu ska jag slänga i mig den sista pizzabiten sen igår och sen åka ut till stallet, så är jag färdig till Alexander kommer vid 4 ungefär <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0