Veckan i korta drag.

Datum: 2011-04-15 Tid: 10:36:42
Efter att bildlistan har tagit slut så har det blivit väldigt lite balggande för mig, men ska förska få lite ändring på det!  Förre helgen bestod av träning med Magda och mys med Alexander. Veckan har mestadels bestått av hästar, inte en hastfri dag, men jag klarar inte! 

Igår var jag hemma från skolan, har haft en grym huvudvärk i flera dagar )och den har inte släppt ritkigt än heller) så det kändes skönt att få sova ut. Vid halv 6 orkade jag åka ut till stallet för att mocka och fixa. Fick ett panik sms av jessica där hon frågade om våra hästar hade all man och svans kvar för det hade varit ngn som hade gått in i ett stall och klippt av man och svans under natten, helt sjukt vilka människor det finns, har de inget bättre för sig om nätterna? Som tur var hade hästarna kvar allt hår, men man blir så fjantig av sånt där så jag tyckte ju såklart att Ufos man var kortare, men lyckades tillsist intala mig själv att det var den inte! 
När alla hästar var inne och rena (så rena det går att få dem) så bjöds det på asgod cheesecake hemma och hockey på tvn, vilken underbar match! 

Idag har jag hunnit med att ta en tripp till skolan och hämta min dator, vara hos tandläkaren och pluggat en hel del, men snart ska jag till skolan igen för min enda lektion. Kvällen kommer bestå av programplugg, tvätt, träning och snosa med Alexander! imorgon bitti bär det av mot Åmål, och nervositeten står mig långt upp i halsen... Så inget mer bloggande under helgen skulle jag tro, men ska försöka få in lite bilder från helgen då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0