Fredag 9 december 2011

Datum: 2011-12-09 Tid: 18:24:37

Tänkte bara egentligen tala om att jag lever och har hälsan i behåll ;) Haha, skämtosido så har jag faktiskt börjat träna igen. Och det är fantastiskt skönt!!!!! Varje dag denna vecka med vilodag idag och i morgon för så står barnkalas på schemat då lilla Emma fyller hela 1 år idag :)

Kan även tala om att jag fått en ny telefon av min mamma. Gud vad bortskämd det låter som jag är, men det är inte så illa som det låter då jag fick hennes gamla jobbtelefon nu när hon fått en ny. Så när alla andra köper en iPhone 4s eller en iPhone 4, så fick jag den gamla modellen, iPhone 3. Men jag fattar inte så mycket av den än så de gör inget :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0