Lördag 24 december 2011

Datum: 2011-12-24 Tid: 21:26:22

Denna julafton har varit riktigt bra. Efter frukost begav jag min till Josse och Madde där vi bytte julklappar. De fick två tavlor med sina två ponnys, Mimmi och Lotta, som tyvärr gått ur tiden och jag fick en toffifee ask och en liten liten julstjärna som var jätte söt. Sen åkte jag vidare till Jessica och lämnade lite paket till henne och Nova och Magda och Findus fick morötter. Åkte vidare till ridsklan och lämnade av lite morötter till Millan och Laban innan jag åkte hemåt för julmiddag och Kalle Anka med familjen.



Tyvärr låg det ingen häst under granen i år heller (har ju hittat en som jag så gärna vill ha nu!!!) men jag är så enormt nöjd med allt jag fått! Två enormt snygga tröjor, fast den ena ska bytas i storlek först, pengar, volymtång, bok, en klocka, och till det allra bästa, ett par ridstövlar!!! :D men även de måste bytas innan jag får testa dem. Men de var perfekta, även de klappar som inte nämndes. Nu har gröten ätits och vi siktar nu in oss på pepparkakorna, glöggen och chokladaskarna :)

Och det ska jag fortsätta med nu! God jul och hoppas ni får en fortsatt bra kväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0